Dit blogje gaat met name over het AI stuk, wat een mooi puzzelstukje bleek om binnen de gestelde tijd een robot te bouwen die 2 talig was (frans en nederlands) en ook emotie herkent, zodat als klanten te emotioneel worden dat ze door kunnen worden gezet naar medewerkers van vlees en bloed.
Hierbij gebruikten we o.a. Googles Neural Network for natural language. Een mooie API die google zelf ook gebruikt en een hoog vermogen heeft om de inhoud van een gesprek te kunnen interpreteren. NetCare heeft daar veel functionaliteit aan toe moeten voegen zoals self learning en een aardige feature die met name handig is bij chat en linkjes geeft over producten en diensten, zodat je snel de juiste informatie krijgt. De logica om te leren is nog work in progress en vergt vooral veel data om te analyseren.
De toepassingen van onze robot zijn heel groot, we zien dan ook veel mogelijkheden om verder te gaan met dit onderwerp. We bouwen dan ook momenteel een eigen chat bot voor onze MyVox demo site die geïnteresseerden verder kan helpen . Op termijn willen we de robot ook laten praten en zou het een prettige en goede gesprekspartner kunnen zijn die altijd behulpzaam is, nooit moe wordt en alles weet over het bedrijf, de producten en de medewerkers.
Inmiddels hebben we de artificial intelligence robot ook verder ontwikkeld en geïntegreerd in onze eigen website. Je kunt met AIR praten via de live chat onderin die automatisch opkomt na 10 seconden. Hij kent Wikipedia op zijn duimpje.
We zijn dan ook op zoek naar marktpartijen die we kunnen helpen met het verbeteren van hun dienstverlening. Interesse ? Neem
contact op en maak een vrijblijvende afspraak. We komen graag een demo geven en uitleggen wat we voor uw organisatie kunnen doen.
Maak kennis met AIR, onze eigen artificial intelligence robot